Virtufit TR-75

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit TR-75 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

cilia de werd 27-03-2020

Fijne loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-75

Ben heel blij met deze loopband. Gelukkig voor de drukte aangeschaft en met succes.
Kan nu elke dag hardlopen en door het fijne scherm kan ik precies zien welke afstand ik loop. Mijn vriend loopt meestal harder en ook die is er tevreden over.

Sander 23-03-2020

Goede loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-75

Mijn vrouw en ik zijn gek op deze loopband. Genoeg verschillende manieren om hard te lopen.
Als ik hard wil lopen dan kan ik hem heel makkelijk sneller laten gaan, mijn vrouw vindt het fijner om te wandelen, dit kan ook heel makkelijk. Het scherm geeft ook veel dingen aan, wat ik zelf wel erg prettig vind.

Liena Mul 19-03-2020

Makkelijke loopband voor in huis

Geschreven voor: Virtufit TR-75

Omdat ik niet graag buiten loop in de kou heb ik ongeveer 4 maanden geleden deze loopband aangeschaft. Ben er tot op heden nog heel blij mee, iedere week sta ik er wel 2/3 keer op. De loopband loopt heel soepel en voor deze prijs kan die meer dan ik van tevoren gedacht had. Al met al tevreden over deze aankoop.

Marije 20-02-2020

Goeie compacte loopband voor thuisgebruik

Geschreven voor: Virtufit TR-75

Praktische compacte loopband. Ideaal voor in huis. Neemt niet te veel ruimte in beslag en geluidsbelasting is prima.

Pluspunten

• Compact
  • Inklapbaar

Minpunten

• Smal loopdeel

Johan Klapwijk 19-02-2020

?!?!

Geschreven voor: Virtufit TR-75

Ik kan er goed op hardlopen maar de knoppen, fietsen etc zijn ontzettend onduidelijk in de gebruiksaanwijzing weergegeven. Ook op internet blijft het te kort en te onoverzichtelijk. Graag een duidelijke en simpele uitleg op papier. Als ik de handvaten vooraan vast heb dan zie ik geen snelheid meer enz enz.

Pluspunten

• prijs

Minpunten

• vooral gebruiksaanwijzing erg kort en slecht

Team VirtuFit 25-02-2020

Beste Johan,

Hartelijk dank voor uw review over de Virtufit TR-75 Loopband!

Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de duurzaamheid, de prijs en dat u er goed op kan hardlopen. Tevens hebben we naar uw opmerkingen gekeken over de knoppen en de gebruiksaanwijzing. We vinden het vervelend dat u problemen heeft met de bediening en de gebruiksaanwijzing.

We hebben uw review doorgestuurd naar onze klantenservice en zij hebben aangegeven dat ze u een mail hebben gestuurd.

Wij hebben service en kwaliteit van onze producten hoog in het vaandel staan en komen dan ook graag met u in contact om het op te lossen en u naar alle tevredenheid te helpen. Daarnaast willen wij er graag voor zorgen dat dit aangepast wordt in de gebruiksaanwijzing, om onduidelijkheden in de toekomst te kunnen voorkomen. Zou u contact met ons op willen nemen via klantenservice@virtufit.nl?

We zien uw reactie graag tegemoet.

Heel veel trainingsplezier gewenst met uw loopband!

Met sportieve groet,
Team VirtuFit

Team VirtuFit 06-05-2020

Beste Johan,

Nogmaals dank voor uw review over de de handleiding van de Virtufit TR-75 Loopband.

We hebben inmiddels contact met elkaar gehad en u een uitgebreidere toelichting toegestuurd en tevens de vernieuwde handleiding (deze zal vanaf nu ook bijgesloten zijn bij het product en online te vinden zijn).

Dit om u naar alle tevredenheid te helpen. We gaan er vanuit dat het daarmee ook verholpen is. Mocht dit niet het geval zijn dan weet u ons te vinden. ;-)

Heel veel trainingsplezier gewenst met uw loopband!

Met sportieve groet,
Team VirtuFit

SpruDoe 19-02-2020

Klein, maar fijn

Geschreven voor: Virtufit TR-75

Jaren heb ik gebruik gemaakt van een vrij grote loopband in mijn woning. Dat kon omdat ik voldoende ruimte beschikbaar had. Maar na de verhuizing naar een veel kleinere woning kon dat niet meer. Bovendien hoefde ik gezien mijn leeftijd (89), niet zo nodig meer hard te rennen. Heb toen gekozen voor de veel kleinere Virtufit TR-75. En dat is een goede keus gebleken, want hij neemt nauwelijks ruimte in beslag en gaat nog sneller dan ie hoeft. Overzichtelijke bediening. Een aanrader.

Pluspunten

• past overal
  • doet wat ie moet doen

Minpunten

• geen
  • geen

Weum 19-02-2020

goede loopband

Geschreven voor: Virtufit TR-75

Ondanks dat er iets mis ging met de bestelling ben ik uiteindelijk tevreden met de loopband. Zo kan ik ook als het slecht weer is toch bewegen.